Babykort

Hej!

Här kommer ett kort till en jobbarkompis som fått en liten flicka! Det var mitt första babykort och det var riktigt roligt att göra det!



Jag har blandat lite olika papper... Maja Design - Crea Diem, Inkido - tror jag i alla fall ;.) Stämpelmotivet är en liten söt ballerina från Magnolia, målad med distresser...



utstansade blommor med retropunchen och rosor...



stämplat med ett alfabet....



lite metallbling, både fjäril och charms köpta på Hildas Rum



stämplat lite datum o klockslag o sånt på insidan....



och till sist baksidan då... etiketten har jag gjort i Word och skrivit ut på akvarellpapper.
Detta kortet är också med i en utmaning på Mixen. Jag mailade in kortet dit då eftersom jag inte hade denna bloggen då!

Jaa, det var väl allt för denna gång.... ;-)
syns snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket snyggt kort , så mycket härliga detaljer du har fått med på kortet.



Önskar dig en skön valborg

Kraam Anneli

2010-04-29 @ 16:37:54
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Angelika

Vilket jättesött kort! Gillar verkligen de hängande charmsen och motivet är ju för sött! =)

Ha en trevlig helg!

Kram A



P.S Nej hon skvallrade inte utan jag såg en kommentar från dig inne hos P, det var så jag hittade hit =)

2010-04-30 @ 10:28:49
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0