Små godisaskar!

Här kommer ett par askar till mina barn som jag altrat. Det är färdigköpta småaskar med Riesen choklad i, de fick dem till Alla-hjärtansdag men det är ju oxå en jättebra liten gåbortpresent! Detta är nog första gången jag gjort något utan att ha en färglagd motivstämpel på!



den rosa till dottern och den blå till sonen *S* nej, jag har inga fördommar!! ;-)



Papper, rosor, metall och bling från Hildas Rum.



allt material är även här från Hildas Rum. Blommorna är stansade med retropunchen, den gillar jag verkligen, såå användbar!



Jag har satt ditt "extra lock" så man kan skriva eller stämpla en personlig hälsning!
De små söta askarna blev uppskattade och dottern använder numera sin att förvara örhängen i.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja va kul att du har skaffat en blogg nu!! =)

Kanonfina kort och askar!

Ska verligen bli roligt att se allt fint du gör =)

Trevlig Helg!

Kram A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0