Bröllopskort

Ooh vad det är kul att göra bröllopskort! Det finns väl inget finare att fira.. skulle vara en liten nyfödd då...
Det här kortet är till en jobbarkompis.



Jag har använt en hel del av det jag fyndade i Kungsbacka. Älskar verkligen mitt nya bling från Magnolia, de små droppformade glasbitarna på kvist. Även de stora blommorna nere till vänster är från Magnolia.



Testade nåt nytt med banden, jag har tvinnat dem och satt fast med glue dots lite här o var.



Visst är barfota-brudparet från Magnolia helt ljuvligt!



Blandade vilt med olika blommor!



Dekorerade insidan också. Med min favorit-dikt när det gäller bröllop av Nils Ferlin.

Nu ska jag få ner kortet i ett kuvert och ta en promenad till posten!

Ha det gott i sommarvärmen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0