Kungsbackamässan/träffen

Ooh så roligt det var i lördags! Vi, Pernilla och jag åkte tidigt på lördag morgon ner till Kungsbacka. Jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta eftersom jag inte varit på något liknande innan. Men att det skulle vara så här! Fullt med trevliga scrapmänniskor och inspiration! Och kurser man kunde gå! Nu hade vi bara anmält oss till Muhrens kurs i distressmålning och det gav mersmak kan jag säga! Så duktig hon är! Och sen så går jag förbi ett bord och förtrollas av de två som sitter och målar.. och hur de målar sen! alldeles alldeles underbart :-) det tog ett tag innan jag insåg vilka dessa mästare var.... SasSa och Lillemor! Fantastiskt vilket arbete de lägger ner på ett motiv! Ska man ens komma i närheten så måste det till oceaner av tålamod.....

Men det fanns ju en massa trevlig shopping att ta sig för också! Det blev några rundor ner i den lokalen!



Detta fick följa med hem... och en magnoliastämpel med ett brudpar som inte ville vara med på bild!

Men vi lyckades ju faktiskt sitta ner och skapa något också även om det inte var lätt när det fanns så mycket roligt att titta på hela tiden.... Det var ju tur att jag hade målat ett motiv innan... så det här blev det:







Starkt inspirerat av Pernilla (eller härmat kanske det heter, hihi)

Kram i värmen

Kommentarer
Postat av: Pernilla/Trollwing

Det var verkligen superkul i lördags - det får vi göra om!! Ditt kort blev verkligen jättefint, läckert med allt det nya blinget också:)

Kramar!

2010-07-15 @ 23:34:42
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: SasSa

Hej Helena och tack för dina söta kommentarer!! rodnar

Det var jätteskoj att träffa dig med!!

Hoppas det blir fler gånger.

Kortet du gjorde är super fint. Gillar färgerna såå.

Blommorna är ljuvliga.

Nu önskar jag dig en fortsatt mysig helg!

Stor kram SasSa



2010-07-17 @ 19:37:38
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0