Målat mitt i natten!

Hej!
Idag bär det av till Kungsbackamässan som har scrapträff ordnat av Kortmakaren och en massa andra utställare! Ooh vad det ska bli kul! Jag åker med Pernilla Trollwing. Vi har anmält oss till en kurs i distressmålning med Muhren, det ska bli såå skoj! Inte för att Pernilla precis behöver det men jag kan säkert lära mig ett o annat!

Vi trodde att det var kursen och sen gå runt och shoppa loss som gällde men i fredags så fattade vi att man får pysselplats oxå!!! Blev ju lite panik då! Så igår kväll satt jag o målade några motiv att ha med och försökte lista ut vad som skulle få följa med i lilla scrapväskan. Detta lyckades jag åstadkomma i alla fall!



råkade visst välja båda motiven med fötter i vattnet... kan ju bero på värmen, hihi
Nu kommer Pernilla och hämtar mig om en liten kvart så det är väl dags att ta på lite mascara!
Ha det gott i värmen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0