Äntligen!!!!!!

Nu var det ju verkligen lääänge sen jag la upp nåt nytt här :-(  Det beror på tidsbrist (nån som hört det förut!) :-)
och platsbrist. eftersom jag fått scrappa vid köksbordet innan så har det inte gått att utnyttja en liten kvart här o där....  Men nu!!!! ÄNTLIGEN!!!!!! *hoppar o skuttar runt* har jag fått min egen lilla pysselhörna.. inklämd mellan soffan och sängen :-) men vad gör man inte?

Jag är så glad åt min lilla vrå! Nu ska här tas tillvara på alla små kvartar! Och så här ser det ut! Inte riktigt färdig än, men nästan! fattas lite hyllor som ska upp på baksidan av bokhyllan och så ska det snyggas till lite på samma baksida med färg eller tyg eller nåt!





kanon! eller hur?
Nu ska här scrappas!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla/Trollwing

Men ååååh! vad bra det blev Helena! Nu jädrar får du nog tid till lite pyssel ska du se:) Det ser jättemysigt ut, och det verkar ju inte alls störa övriga rummet? Kul!!

Kram kram!

2010-06-17 @ 19:44:48
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men va härligt med en egen pyyselhörna! Ser ju helt kanon ut! Där kommer du nog trivas och kunna producera massor av kort! =)



Kram A

2010-06-21 @ 11:19:49
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Grattis till pysselplatsen!

Det är en jäkla fördel att få ha sitt egna lilla space att pyssla på, annars drar man sig för att pyssla...för inte orkar man alltid städa ihop allt man dragit ut hela tiden..

Så nu kanske det blir flera uppdateringar här framöver ;)



Jättekul att träffa dig också inne hos Angelica!

Det är så mycket ansikten och namn att känna igen hela tiden så man kan bli snurrig ibland ;)

Men jättekul att du skrev en liten rad på min blogg precis som jag bad dig om :)



Ha det nu gott i sommarvädret!

Eller väljer du nu att sitta i din pysselvrå hela dagarna?! fniss ;)



Kram Petra

2010-07-07 @ 15:19:34
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0