Grattis P

Ett kort till min kära jobbarkompis och scrapvän Pernilla. Ett födelsedagskort som har varit jättesvårt att göra eftersom mottagaren själv är så otroligt duktig på att göra kort. Kika in hos henne och se själva! Hon håller hus här, på Trollwing. Pappren är från underbara Crea Diem och både rosen och den lilla poststämpeln är från Inkido.



denna gången har jag rivit kanterna på motivet som är målat med distresser.



lite glitter på rosorna måste man ha!



Det var allt för idag! Ska börja på ett morsdagskort nu i helgen tänkte jag...
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Trollwing/Pernilla

Tack igen!!! Lyckliga jag som får ha detta vackra kort i min ägo:) Verkligen sååå fint! Skickat vidare en liten award till dig idag med:)



Kramar!

2010-05-09 @ 15:42:11
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0