Utmaning

Hej!

Jag har upptäckt hur kul det är att göra kort efter en utmaning! Så jag kunde ju så klart inte låta bli att nappa på denna från stampARtic.



jag har följt skissen helt slaviskt.. ;-) papper från basicgrey och Inkido, den fina grattisstämpeln från North Stamps, motivstämpel från Magnolia så klart!



motivet målat med de nya distressfärgerna spun sugar och pumice stone, jag har också duttat lite med distressefärg på de små rosorna.. och så glitter förståss!

Nu väntar sängen, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vilket underbart kort! Detta gillade jag mycket!

Gillar färgläggningen =)

Kram A

2010-05-04 @ 10:44:11
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0